Esküvő helyszínek
Egy kézből!
A végtelen zöld környezet, vagy egy pompás kastély, esetleg a Római-part nyüzsgése vonz? Mindhárom esküvő helyszínre van egy javaslatunk!
Csűr? Villa? Kastély?
Egy olyan páratlan lehetőséget mutatunk be, amelyet hazánkban kevesen tudnak: gondolj az ízlésednek, illetve a régóta dédelgetett álomesküvőnek megfelelő helyszínre (megvan?) és mi jó eséllyel tudunk egy ilyen helyszínt ajánlani:
Elegancia, kifinomultság, klasszikus értékek, tó, ősfás park, ékszerdoboz, emelkedettség, pompa, …
Tisztás, kápolna, szabad levegő, tábortűz, food truck, szénabála, jurta, park, természet, …
Duna, Római-part, város, díszkert, szállás, Budapest, épület, …
Teleki-Tisza-kastély
„Szeretném megköszönni Neked a segítségedet az esküvő lebonyolításában. Csodálatos napunk volt, nagyon jól éreztük magunkat a kastélyban. A vendégeink is azt mondták, hogy nagyon tetszett nekik minden. Szuper volt a helyszín berendezése, a terasz, a földszinti bálterem, mind nagyon jól voltak berendezve. Nagyon örülünk, hogy a kastélyban ünnepelhettük a nagy napunkat! 🙂”
Bemutatjuk a Budai-hegység lábánál, Budapest közvetlen közelében, Nagykovácsiban található ékszerdobozunkat: a Teleki–Tisza-kastélyt! A kastély egy különleges, Pest megyei exkluzív esküvői helyszín, mely kis-, vagy nagylétszámú, elegáns-, vagy modern esküvők megtartására egyaránt alkalmas helyszínekkel és lehetőségekkel rendelkezik.
A kastély az 50-140 fős esküvők helyszínének a legideálisabb környezet, hiszen a klasszikus elegancia hangulatát, a történelmi múlt pompáját, a bálok emelkedett fényét idézi. Az elegáns, felújított kastélyban több terem áll rendelkezésre a kisebb vagy nagyobb létszámú násznép befogadására, de bevonhatjátok a nagy nap eseményeibe az erdős, ősfás parkerdő különböző pontjait, a zöldfüvű rétet vagy a bájos kis tó partját is.
A kastélytól pár lépésre szálláshelyet is kínálunk, így minden rendelkezésre áll a tökéletes esküvőtökhöz.
A kastély, mint esküvői helyszín az alábbi oldalunkon kerül részletesen bemutatásra. A kastély Budapest közvetlen közelében található, Nagykovácsiban. Egy pompás ékszerdoboz, amely az elegáns kastélyesküvők színtere.
Kattints a részletekért ide, vagy előtte figyelmedbe ajánlunk pár képet a kastélyról itt:
A Csűr (Sztrilich Park)
„Több szempontból is tökéletes volt, hiszen a parknak van egy tisztása egy kápolnával, ahol a szertartást és az egyházi esketést is tartottuk. Illetve található ott egy tágas Csűr is, ami tökéletes helyszíne volt a vacsorának és a tánctérnek is bőven maradt hely.”
A Csűrt nagyobb létszámú, 90-120 fős (sátorral kiegészítve akár még nagyobb) esküvőkre ajánljuk, amely már nagyon sok természetközeli esküvőnek adott helyet, többszörösen bizonyított helyszín. A meleg nyári esték legjobban a zöldben viselhetőek el, szóval ha szeretitek a természetet, a szabadságot, a kötetlenséget és jól kezelitek a természet adta, változó körülményeket is, akkor ez a helyszín titeket vár! A 2024-2025-ös évben vadonatúj jurtákat is telepítünk a parkba, amely akár a teljes násznép elszállásolását is lehetővé teszi, kiemelve azt, hogy rendelkezésre áll egy franciaágyas jurta is számotokra!
A Csűrnek helyet adó park egykori majorságként a Teleki–Tisza grófi uradalomhoz tartozott, nevét pedig Teleki Juliannáról kapta, a terület másik ismert neve ugyanis Julianna-major. A Csűrt Sliszka Csaba építész tervei alapján először 2000-ben, a millennium évében, Esztergomban szerelték össze, majd a mostani helyére 2001-ben került.
A Csűr, mint esküvői helyszín az alábbi oldalunkon kerül részletesen bemutatásra. A Csűr Budapest határában található, de már az erdő mélyén, zöld környezetben. A Csűr a vagány, természetközeli esküvők helyszíne.
Kattints a részletekért a fenti linkre, vagy előtte nézz meg pár képet a Csűrről itt:
BiPi Villa
„Egy számunkra nagyon fontos családi esemény helyszínének választottuk a BiPi Villát, ami tökéletesnek bizonyult! Csodás környezet, csodás csapat, iszonyú rugalmasság, kedvesség. Bármikor visszamennénk és remélem lesz is még rá alkalmunk!” (R. Ági)
A BiPi Villa tökéletesen alkalmas maximum 100 fős esküvők és lakodalmak tartására, elhelyezkedéséből adódóan népszerű helyszín az ifjú párok körében, hiszen ár-érték arányban a Római-part egyik legszínvonalasabb és talán legkedvezőbb árú esküvő helyszíne. Ráadásul helyben 33 főnek tudunk szálláshelyet biztosítani 3-8 ágyas szobákban. A kertet nemrég újítottuk meg, amely egy gyönyörű, árnyékos, füves – platános – ősfás park, így stílusosan be tudjátok rendezni, ha például a polgári szertartást is helyben szeretnétek megtartani.
A villa, mint esküvői helyszín az alábbi oldalunkon kerül részletesen bemutatásra. A Villa Budapesten található, a Római-part mellett. Ez egy kétszintes épület, amely a családias hangulatú esküvőknek nyújt nagyszerű helyszínt.
Kattints a részletekért a fenti linkre, de ajánljunk még pár képet a villáról itt is:
Személyes kapcsolat
Természetesen többféle módon állunk rendelkezésre emailben, vagy telefonon, illetve a helyszínmegtekintések folyamán személyesen is. Elérhetőségeinket itt találjátok!
A fenti ajánlatkérő űrlapok abban segítenek, hogy a szükséges adatok megadását követően szinte azonnal ajánlatot tudjunk adni, így javasoljuk elsősorban azok kitöltését, de ez nem jelenti azt, hogy ne egyeztethetnénk személyesen is!
Gyakran Ismételt Kérdések
Milyen korán érdemes lefoglalni le a helyszínt?
Az esküvői helyszín keresést érdemes már egy évvel az esküvő előtt elkezdeni, hiszen van úgy, hogy az álom helyszínt csak jó néhány bejárás után találja meg az ifjú pár. A foglalást érdemes rögtön azután megtenni, ahogy megszületett a döntés, hiszen ha megvan a helyszín, utána a többi szolgáltatót már jobban ráérünk megkeresni, válogatni közülük.
Általában a pénteki és szombati napok kiemelt időpontok, így azokat hamar lefoglalhatják előttünk. Ha a dátumban rugalmasak is vagytok, akkor is érdemes minél hamarabb dönteni, hiszen a többi szolgáltatást a helyszín kiválasztása után tudjátok megrendelni. Arról se felejtkezzünk el, hogy a meghívóknak is időben meg kell érkezniük a vendégek részére
Mi lehet az ideális esküvői létszám?
Nincs túl alacsony vagy túl magas létszám és terem fizikai korlátain belül is különböző ültetési módszerek segítségével kisebb és nagyobb násznép is kényelmesen elférhet.
Nálunk, a helyszíneink egyedi adottságait figyelembevételével:
- Teleki-Tisza-kastély: bálterem szint vacsora és buli a földszinten 100 főig.
- Teleki-Tisza-kastély: vacsora és buli 100-140 (nagyon maximum 150) fő között (bálterem szint a vacsorára és a -1 szint a fergeteges bulira)
- Teleki-Tisza-kastély: akár 280 fő is elférhet, de ebben az esetben a vendégek több szinten elosztva férnek el (ritkán van ilyenre példa, de mint lehetőség adott…)
- Csűr: ültetve, a Csűr alatt 120 főig, de igazából ha sátor áll rendelkezésre a létszám 180-200-vagy tovább is bővíthető (azonban az ajánlatunk 150 főig érvényes, e felett egyedi árat adunk)
- Bipi villa: ültetve 90 főig, ez esetben a buli a kisteremben tud megvalósulni
Mikor jöhetünk, meddig maradhatunk, hosszabbítási lehetőség?
Az esküvő napján általában 10.00-kor érkezhettek, de minden szerződésünkön pontosan feltüntetjük a kapuzárási és kapunyitási időpontokat, ezek az irányadó időpontok.
- Teleki-Tisza-kastély: zárási időpont 03:00. 24:00 óra után hosszabbítási díjat számolunk fel minden megkezdett óra után, ennek összege az árlista szerint látható.
- Csűr: zárási időpont másnap az esküvő utáni nap 08:00.
- Bipi villa: : zárási időpont másnap az esküvő utáni nap 08:00.
Kisebb létszám, egyedi esetek külön megállapodás alapján oldhatóak meg.
Kérdés szokott még lenni, hogy lehet-e egy nappal, vagy akár csak pár órával korábban jönni dekorálni, készülődni. Ezekre a kérdésekre mindig az adott időpont ismeretében tudunk válaszolni, hiszen ez attól függ, hogy van-e rendezvény nálunk az előző nap, vagy meg tudtuk-e oldani pl. a takarítást a kapunyitás előtti órákban. Általánosságban elmondható, hogy igyekszünk rugalmasak lenni, azonban minden hosszabbításnak, korábbi érkezésnek külön költsége van, hiszen ez részünkről is plusz erőforrást, emberi jelenlétet, rezsiköltséget jelent.
Lehet-e a (polgári) szertartás a helyszínen?
Természetesen igen! A területileg illetékes anyakönyvvezetővel kell felvenni a kapcsolatot.
- A Teleki-Tisza-kastély és a Csűr esetében Nagykovácsi Önkormányzata az illetékes,
- A Bipi Villa esetében a Budapest III. kerületi Önkormányzat.
Ha nem hivatalos szertartást szeretnétek, szívesen ajánlunk profi szertartásvezetőt, de természetesen az önkormányzatokhoz is adunk kapcsolatot.
Milyen eszközök, bútorzat, stb. áll rendelkezésre?
Helyszínenként változó, lásd kiajánló szerint. Alább általános tájékoztatást adunk, de kérlek vegyétek figyelembe, hogy a rendelkezésre álló bútorok az egyéb bérlések függvényében változhatnak!
- Teleki-Tisza-kastély: a szerződéses ár tartalmazza az esküvői létszámnak megfelelő kör- vagy táblaasztalokat illetve egyedileg gyártatott fa székeinket. A szertartás helyszínünkön történő megtartása esetében mind kültérre, mind beltérre rendelkezésre állnak székek.
- Csűr: 30 db sörpad szettünk van, létszámnak megfelelően rendelkezésre állnak, illetve a Kápolnánál történő szertartáshoz adunk a vendégek, szolgáltatók részére sörpadokat és sörasztalokat (1 db sörasztal a dj; illetve 1 db sörasztal az anyakönyvvezető részére)
- Bipi villa: a szerződéses ár tartalmazza az esküvői létszámnak megfelelő táblaasztalokat, illetve egyedileg gyártatott fa székeinket. A szertartás helyszínünkön történő megtartása esetében beltérre rendelkezésre állnak nagyon szép fa desinger székeink.
Alapvető szabály nálunk, hogy amely plusz eszközökkel, bútorokkal mi is rendelkezünk, azokat kötelező tőlünk bérelni, de amivel nem rendelkezünk, azokat lehet természetesen mástól is. Bérléshez is tudunk kapcsolatokat adni.
Milyen ételeket, italokat érdemes választani?
A vacsora kiválasztása talán az egyik legnehezebb része az esküvő megszervezésének. Szívesen segítenek catering partnereink ebben Nektek, hiszen alaposan letesztelt kínálattal és komoly rutinnal rendelkeznek. Az ajánlatunkban minden információt előre megtaláltok, mind a formát (tányérszervíz, büfé vagy tálszervíz), mind a konkrét menüket illetően. Ne feledjük a fogadó falatkákat és az éjfél utánra rendelt ételeket sem, melyek az esküvői menüsor részét képezik általában.
Elsőként azt javasoljuk, találjátok meg álmaitok helyszínét és ráértek ezt követően a családdal, barátokkal és egymás között is alaposan átnézve az ajánlatot pontosítani, hogy mi is legyen a nagy napon az étel- és italkínálat. Kollégáinkkal több száz esküvővel a hátunk mögött számos hasznos tanáccsal és ajánlással segítünk Nektek abban, hogy összeálljon a tökéletes nap tökéletes kínálata.
Manapság már nincs esküvő glutén-, laktózérzékeny vagy vegán vendégek nélkül… Érdemes rájuk is gondolni!
Mi “hozható be” és milyen feltételekkel?
Bármilyen alkoholos ital, illetve üdítők és természetesen sütemények is szabadon hozhatók. Ezek felszolgálásában való közreműködést viszont a választott catering szolgáltatóval mindenképpen egyeztetni kell, hiszen ennek külön díja lehet irányukba.
Az italokat a vendégtérben kell elhelyezni, a rendezvény kezdetekor érkezhetnek és a végén el kell vinni őket, de ezt szintén a választott catering szolgáltatóval kell egyeztetni, hogy a felszolgálásuk miképp tud megtörténni.
Nálunk bármilyen szolgáltató szabadon választható, viszont minden szolgáltató részéről egy kérésünk van: maximális közreműködés és kooperáció a rendezvénykísérő irányába.
Van saját dekorosotok, mi erre a gyakorlat? Mikor készülhet a dekor?
A szolgáltatási ajánlatunk árában a helyszín szerepel csak, a dekoráció nem. Szívesen ajánljuk számotokra a saját partnereinket, akik kellő tapasztalattal rendelkeznek és mesés, az elképzeléseiteknek tökéletesen megfelelő dekorációt készítenek.
Kizárólagos esküvő esetén a dekorációk felhelyezésének ideje az esküvői napon 10:00 órától történhet. A rendezvény után az eredeti állapotot másnap szerződés szerint vissza kell állítani.
Ha szeretnétek, hozhattok külsős dekorost is.
Hogyan, hol tudnak parkolni a vendégek?
- A Teleki-Tisza-kastély esetében a hivatalos parkolóhely szám 80-100 gépjármű között van, amely a kastélypark területén belül, sorompóval védett helyen található, füves parkoló.
- A Csűr esetében szintén 80-100 helyünk van, szintén füves parkoló.
- A Bipi Villánál található belső, térkövezett parkolónkban kb. 12 db autó tud kényelmesen leparkolni, a környező utcákban a parkolás díjmentes.
A kastély és a villa közvetlen BKK járatokkal is megközelíthető, a csűr esetében a buszmegállótól pár km-es séta vár a vendégekre, ha így szeretnének érkezni. A parkolók nem őrzöttek, azok esetleges őrzéséről nektek kell gondoskodnotok (de nem szokott probléma lenni, így ezt inkább csak a teljeskörű tájékoztatás miatt írjuk).
Hogyan és mikor lehet foglalni, megrendelni és fizetni?
Az időpont lefoglalásának feltétele a szerződés megkötése és az első részlet kifizetése, mely a teljes szerződéses összeg fele. A helyszínbérlés díja nálunk 0% ÁFA-s, így nem kell plusz 27%-al számolnotok ezen a téren. Az esküvő időpontotok előtt egy hónappal esedékes a második részlet befizetése illetve az esküvőtök napján a kaució. A kaució természetesen visszaadásra kerül a részetekre, ha nem történik károkozás.
Nálunk minden esetben szerződés és számla is jár, ezzel is garantálva, hogy biztosan ne legyen eladva az időpontotok másnak (sajnos nem egy olyan párunk volt már, akik azt mesélték nekünk, hogy a „kockás füzetbe” beírt időpontjukat eladták másnak és se számlájuk, se szerződésük nem volt, így semmi esélyük sem volt az eredeti helyszínen megtartani az esküvőjüket). Zárt CRM rendszerben tartjuk nyilván az esküvőket, digitális számlát és aláírást biztosítunk (ezzel is csökkentve a papírfelhasználás mértékét), GDPR szabályzattal rendelkezünk és igyekszünk korrekt, biztonságos szerződéses körülményeket biztosítani, hogy a nagy nap ilyen téren is biztonságban legyen. Szerintünk a kockás füzetek és zsebbe bújtatott borítékok ideje lejárt!
Rólunk mondták
- „Nagyon kedves segítőkész csapat, jó volt Velük dolgozni a konstruktív és rugalmas hozzáállásuk miatt. Ágnes igazi profi tapasztalt és közben laza is.”
- „A helyszín varázslatos, természetközeli sok sok lehetőséggel.”
- „Ági volt a kapcsolattartónk, aki végig nagyon kedves és segítőkész volt.”
- „Egy esküvő szervezésekor sok szolgáltatóval kell egyeztetni és külön öröm volt, hogy legalább a helyszín esetében tudtuk mikor és mennyit kell fizetnünk és ezért cserébe mit kapunk. Korrektek voltak és a Csűr, bár ez szubjektív, de számunkra tökéletes helyszínnek bizonyult.”
- „Csűrben tartottuk az esküvőnket 2023-ban 115 fős násznéppel. A szervezést és a lebonyolítást nagyon megkönnyítette Giczy Ági, a Cserkészingatlanok Kft. kapcsolattartója. Nagyon segítőkész volt, bármilyen kéréssel fordulhattunk hozzá és a változtatásainkat is türelemmel kezelte. Folyamatosan javasolt ötleteket és felhívta figyelmünket az esetleges nehézségekre is. Az esküvőnk ideje alatt végig a rendelkezésünkre állt ami megnyugtatott minket. Nála jobb kapcsolattartót nem is kívánhattunk volna, köszönünk mindent!”
Miért minket válassz?
1000 és 1 érv szól mellettünk, csak a legfontosabbakat kiemelve:
- Több, mint 10 év gyakorlatunk van,
- Több száz esküvőt láttunk már,
- Három helyszínnel rendelkezünk,
- Profi csapatunk, partnereink vannak,
- Azonnali megoldásaink minden helyzetre.
….Nálunk minden adott egy tökéletes esküvőhöz… Szeretettel várunk! 🙂